Mi látszik Délkelet-Ázsiából?

FERDE SZEMMEL

FERDE SZEMMEL

Wireless Bluetooth Headphones amp gitárhoz

2019. december 25. - ymel

img_20191225_150037.jpgSokat keresgettem, amíg megtaláltam ezt a cuccot. Olyasmit akartam, amit fejhallgató erősítőként tudok használni es bluetooth-al zenét tudok hozzárendelni, hogy arra rájátszhassak. Sikerült. Jelenleg ez az egyetlen kacat az alis piacon, amelyik tudja mindazt, sőt többet, mint amire vágytam. A több: wireless system és pár extra hangzás (effekt).

Egyetlen gyengeségét hallottam eddig: szerintem Clean állásban elég halk tökig tolt hangerő gombbal is. 

Amitől aggódni szoktunk gitárosok: nem, ennek nem késik a jele sem a füles felé, sem a zsinórnélküli módban. Számomra meglepő, hogy mindegyik effektje (nem lehet állítgatni a paramétereiket) elfogadhatóan szól. Ezek: Clean, tremoló, flanger, Blues és "metál" (ez utóbbi inkább valami szépen torzított rock hang delay-jel. 

Arról a kis keverőről is megemlékezem majd, szintén alis. És baromi jó cucc 50 dollár körül  Ki is iktarram az M-Track digitalizáló kártyát, mert ez a kis cucc ezt is tudja. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://viccesviet.blog.hu/api/trackback/id/tr5815365792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása