Mi látszik Délkelet-Ázsiából?

FERDE SZEMMEL

FERDE SZEMMEL

Mihancsik azelmúltötvenév tévedése

2014. november 19. - ymel

'picsaelvű lett a gazdaság'

Szerintem ez az egész Mihancsik egy nagy tévedés. De nem csupán most, hanem már azelmúlthuszonötév előttől. Hiába beszélgetett Nádassal vagy más prominens alakokkal, ez nem segítette 'a  helyes progresszióját'. Mindig is csak a 'brancsból' beszélt kifelé.

Több bíráló megállapítását, amely eredeti szándékában ugye a tüntetésszervezőket dorgálná, gyakorlatilag Mihancsik ellen árulkodik. Nem kell ehhez nagy pszichológusnak lenni. 

Szövegét kioktató fikázással zárná, amikor azt írja (azt maszatolja):

"Egyáltalán: nem jó eljátszani a nagy szónok szerepét, mert nem volt nagy szónok a színpadon". Ehhez képest viszont így indított: "a tüntetés szónoki programja gyorsan véget ért, majd az egyik szervező rövid úton véget vetett a demonstrációnak: közölte, hogy kösz, mára ennyi volt."

Brian s gourd.jpg

Kedves Zsófia, nem lehetséges, hogy ahogy ezeket a politikai pártokat sem akarják az Önnél fiatalabbak (lsd. pl. Vörös Imre alkotmányjogász megállapításait), ugyanígy nem élveznek a bugyijukba a "nagy szónokoktól" sem? Nem lehet, hogy az Ön által össztársadalminak gondolt problémák gyakorlatilag egy kisebbség problémája, amit közös érdeknek becsomagolva próbál eladni gyakorlatilag 25 éve minden párt?

Ön sorolja az intézményes vívmányokat, amelyek azonban, lássuk be, nem a 'magukfajta' érdemei, hiszen átvett, eltanult mintákról van szó, a komolyabb logisztikai feladatokat pedig sem akkor, sem most nem Önök végezték, hanem éppen olyan 'szótlan' rétegek, akik kimentek az utcára a minap.

Rohadt nagy probléma, ahogy a múltban is és még mindig folyamatosan túlértékelik a fontosságukat, miközben ugyanolyan - hatalmi és megmondóemberi pozíciókban szerzett - személyiségbeli torzulásokat szenvedtek el, mint az 'ellenfeleik'. Igen, TGM is, meg a közös ellenfeleik is.

A tömegeknek nem az a fontos, amit Önök annak állítottak be, és ez éppen az ilyen tüntetéseken látszik meg: látszik, hogy enyhébben fogalmazva tévedtek, durván szólva hazudtak az embereknek. Éppen ezért csöndben, az Ön által másokon számonkért "önkontrollal" kellene elfogadni, hogy bizony, az embereknek tele van a töke a pártokkal, meg a jóllakott,  öntelt értelmiségi haverjaikkal, úgyhogy menjenek a picsába. 

A bejegyzés trackback címe:

https://viccesviet.blog.hu/api/trackback/id/tr596914997

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ezt üzeni Andre Goodfriend a magyaroknak 2014.11.20. 21:05:32

Diplomáciai mentessége mögé bújva mutogatja felfelé tartott középső ujját vigyorogva kifelé az USA budapesti nagykövetségének ideiglenes ügyvivője. Kapjátok be, csicskák! A törvényeiteket meg feldughatjátok a s*ggetekbe a Bécsi Egyezménnyel együtt! Mi...

Trackback: Lenin elvtárs beájulna örömében a magyar baloldaltól 2014.11.20. 21:03:21

A magyar baloldal agya ugyanarra a sémára jár, mint amilyenre a leninista bolsevikok agya járt 1917-ben, amikor német titkosszolgálati segítséggel először az orosz cárt, majd a legitim kormányt is elkergették. Hátborzongató a párhuzam az 1917-es oroszo...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bekerült 2014.11.20. 18:15:06

Sajnos azt tudom megállapítani, hogy a picsába küldésen kívül nem nagyon találok más mondani valót, mint azt, hogy minden párt egy nagy 0, azaz nulla !

Értem én a fiatalság undorát a pártoktól és a rendszerektől, csak azt is meg tapasztaltam már, hogy a fiatalokból lesznek a nagy rendszerváltók és a nagy rendszercsinálók is !

Igen !
A FIDESZRE gondolok, akik nagy reményekre jogosítottak fel bennünket és rá kellett jönnünk, hogy még annyit se érnek, mint az elődeik !

Elzavarták állítólag az oroszokat, hogy most már ők hívhassák be, mert az ugye már nem ugyan az !

Most kitalálták, hogy a magyar érdek az, ami az övék és így minden érdek magyar érdek és minden tulajdon magyar tulajdon, azaz az övék !
Hogy közben nekünk se csak elfogadni kellene, hanem adni is, az figyelemre se méltó dolog.
Lassan kipaterolunk mindenkit az országunkból, de a pénzt azt várjuk, hogy adják nekünk és segítsenek bennünket a "magyar" érdek érvényesítésében !

Hát majd meglátjuk, hogy ki az a bolond, aki ezt a pávatáncot beveszi !

Egy biztos, kedves fiatalok.
A tapasztalat azt mutatja, hogy csínján kell báni azzal amit nem ismerünk és csak a pofája nagy !
Attól, hogy valakit kizavarunk, elküldünk, még nem leszünk politikusok és nem lesz a bölcsek köve ezáltal senkinél, legfeljebb a haverjaink zsebe lesz tele !

A mai fiatalokból lesznek a holnapi FIDESZNYIKEK, mert nektek is csak az egótok nagy, mint az elődeiteknek volt és ez nagyon kevés !
Jobb lenne, ha visszafogottabbak lennétek és világosabban kifejtenétek, hogy mit szeretnétek, ami persze meg is valósítható !

Garancia kellene ugyanis, hogy belőletek nem lesz FIDESZHEZ hasonló gyülekezet, annak minden vonzatával.

Mert, ha igen, akkor inkább menjetek a picsába !

Ha pedig demokraták akartok lenni, akkor pedig el kell viselni a mások véleményét is.
Igen, a pártokét is, a szavazóikkal együtt, akiket a picsába küldözgettek !

Az van ugyanis, hogy az egyes nevek mögött igen sok támogató is van, akik nem nagyon örülnek a vehemens szájtépőknek !
Egy demokráciában pedig nem elküldeni illik senkit, hanem érvekkel kellene talán meggyőzni, vagy kompromisszumra jutni a közös dolgainkról, pláne, ha azok tépik a szájukat, akik a FIDESZT segítették a hatalomba jutni eddig.

Így talán még a bizalmat is el lehetne nyerni, hogy a gyakorlatban is lehessen az elképzeléseiteket megvalósítani.

Egyébként még azt is elriasztjátok, akik eredetileg szimpatizáltak veletek.

Vagy ez is a cél ?
Szétzilálni még azt is, ami még megmaradt a becsületünkből ?

Mint szavazó mondom,hogy tessenek meggyőzni engem, hogy miért higgyem el nektek, hogy megérdemlitek a bizalmamat ?
Engedem magam meggyőzni, de, ha elküldtök a picsába, akkor nézhetitek a köldökötöket, mert egyedül maradtok.

susu64 2014.11.20. 18:30:04

@bekerült: a történelem során eddig még minden társaságot, amely jó és nemes elvekre és jó és nemes célok érdekében jött létre elérte a "túlszerveződés" átka. Azaz, mindenhol feltűntek a jól szituált, ámde roppant káros potyautasok, akik aztán ügyesen maguk alá gyűrték a szervezetet, s aztán csak nézhették a pusztulást, mint Néró Róma égését. Így járt/jár a Fidesz is, de így jártak pl. az egyházak is, ahol előtérbe kerültek a személyes érdekek, és a krisztusi tanítás valahol csöndben elveszett. Azonban, a Fidesz (Orbán) nem az oroszokat küldte el, hanem a szovjet birodalmat, s a kettő marhára nem azonos. Helyüket mára szépen felváltja barátunk és szövetségesünk, az USA, amelyik ugyanúgy nem tűri a különutasságot, mint a szovjetek (lásd:1956 Magyarország, 1968 Csehszlovákia, aztán Afganisztán, a másik oldalon Korea, Vietnam, Irak, s most és itt: Európa, benne Magyarország). Mihancsik meg az egész Galamusos házanépe a rendszerváltás előtt a szovjetek, ma meg a neoliberálisok szekértolója volt, s amint látszik, marad is. Kutyából ritkán szokott szalonna készülni.
Ezeket a fiatalokat, minden jogos vagy jogtalan elégedetlenségükkel, lelkesedésükkel és tisztaságukkal meg a háttérben sunyító és saját céljait mással kikapartató ellenzék uszítja, tüzeli, pénzeli, támogatja. a saját hazájuk ellen. S lehet, mire mindez világos lesz a számukra már rég késő. A csapda bezárul.

Papageno68 2014.11.20. 21:01:14

@susu64: Még a Galamus csoportról alkotott véleményeddel, vagy az Oroszország=\= Szovjetúnió, + USA világcsendőr talán egyet is lehetne érteni, de legalább respektálni. Viszont az, hogy a fiatalok "saját hazájuk ellen" támadnak, háát. Bocs', de egy végtelenül önző, csőlátó hatalmi elit, lófasz, de nem haza (ne haragudj az útszéli kifejezésért, de ez a minimum).

ymel 2014.11.21. 08:09:08

@bekerült: szerintem jogos a felelmed, hogy az esetleg hatalomra kerulo valtozast(eltorlest) surgeto fiatalok idovel mocskosul eltorzulhatnak - ez eleg regi tortenelmi tapasztalat.
Masreszt Mihancsik mast sem csinal, mint epp el akarna zavarni az uj konkurrenseit az asztaltol, mert arrol tovabbra is o szeretni falatozni.
Kozerdekre, demokraciara hivatkozva - mikozben mindemogott en csak a sajat , egyeni celjait latom kidomborodni

ymel 2014.11.21. 08:11:19

@susu64: igen, nagy baj, hogy megy a szarkeveres, hogy a friss hangok koze keveredik a korpa ismet. Regi 'bevalt' forgatokonyv

susu64 2014.11.21. 09:03:27

@Papageno68: Nem írtam azt, hogy a fiatalok a saját hazájuk ellen támadnak. Hanem azt, hogy a mögéjük-közéjük befurakodó, sunyító bal/lib körök uszítják, támogatják őket - a saját hazájuk ellen. Azazhogy: a gyerekek (hiszen ezek legtöbbje még az!) idealisztikus világképét használják a saját érdekükben. Egy valóban csőlátó, önző, hatalomért reszkető bal/lib politikai elit. Ezzel együtt nem azt állítom, hogy a jelenleg regnáló politikai réteg hibátlan vagy bűntelen lenne. hátterében. De még ezzel együtt is fényévnyi különbség van.Nyilván való, hogy a mostani mozgolódásoknak, tüntetéseknek nagyon komoly okai vannak. Azonban azt is látni kell,hogy kik állnak mindennek a hátterében.

bekerült 2014.11.21. 17:45:42

@susu64:

Tudod/ tudjátok/, mintha már hallottam volna ezt az érvet a megtévesztett fiatalokkal kapcsolatban.

Pl.: 56-ban a fiatalokat megtévesztették és fegyvertelenül neki küldték egyesek a szovjet tankoknak, míg ők maguk pedig kimenekültek Amerikába. Amíg a fiatalok az életüket áldozták, addig ők most térnek haza hősként !

Lehetne persze más példát is felhozni, mint pl. a mai helyzetet, csak kicsit korábbról, amikor a 2006-os "csőcselék" a FIDESZ hathatós támogatásával küzdött a regnáló hatalom ellen. Az akkori ellenzék pedig sunyin támogatta a Fradi B-középet !
STB........stb.

A dolog arról szól ugyanis, hogy a regnálók mindig találnak magyarázatot arra, hogy miért nem szeretik őket és ellenséget is, hogy gyűlöletet tudjanak kelteni a saját táborukban, nehogy szétszéledjenek.

Itt és most, ott látom a bibit, hogy a jelenlegi fiatalok a régi rendszert is elutasítják, tehát a mai ellenzéket is !

Egyformán nem kérnek Orbánból, de Gyurcsányból se, egy csipetnyit se.
Erről egy picinykét elfeledkeztetek, illetve közösen nem foglalkoztok vele, hogy tudjátok a magatok által kitalált lózungokat kifejteni.

Simán a nyakába varrjátok másnak az egész felháborodást, a hatalom diktálásai miatt és az eszetekbe se jut, hogy esetleg a fiatalok maguktól is gyűlölik, ha szarba se nézik és hülyeségekkel traktálják őket !

Senki ne értse félre, magam se tartom jogosnak arra, hogy a fiatalok haragját ne tartsam érthetőnek és a sajátjuknak.

Nekik kell elmenni azért, hogy megélni tudjanak, más országba és az ő jövőjükről van szó sok esetben, miközben a kutya se kérdezi meg őket.
Erről ugyanis elfeledkeznek sokan, amíg a saját zsebüket tömik.

A történelem során tényleg odacsapódnak minden hatalom mellé azok a káros elemek, amelyek félre viszik az egész rendszert, amit eredetileg szerettünk volna a fiatalokban látni.
Mi több, jelenleg már ott tartunk, hogy ez a félrevivő társaság hozza meg a törvényeket, amelyek kiváltják a fiatalok ellenszenvét !

Ez a legnagyobb baj !

Pofázhatna itt mindenki, az összes liberális és nem liberális is, ha nem lenne miért !
Ha minden floppul menne, mehetne Amerika is és az Oroszok is a picsába !

Sajnos nem így van !
Az egyiknek a pénzéből élünk, míg a másiktól örültünk, hogy megszabadultunk !
Nem csak a szovjetektől, az oroszoktól is ! Nem kaptunk mi még tőlük csak kemény eltaposást !
Gondolni illene 1848-ra, vagy bármire, ami keletről jött hozzánk.

A baksis és a személyi érdekek előtérbe kerülése is keletről jöttek.

Most lenne egy lehetőség, hogy egy másik lehetséges megoldást is kipróbáljunk, ha egyeseknek ez nem lenne nagyon macerás.

Megcsinálhatnánk magunktól is, mert ez lenne a természetes, csak ehhez meg kellene tudni állni a saját lábunkon valahogy.
Sajnos itt még nem tartunk és kénytelenek vagyunk valahova állni, hogy meg tudjunk élni !
Keleten már voltunk és nem tetszett, nyugaton most próbálkozunk és ez se ízlik egyeseknek.

A tapasztalat azt mutatja, hogy a nyugat
demokratikusnak mondott elképzelése arra ösztönöz bennünket, hogy egyezzünk ki saját magunkkal, de mielőbb.

Mert a magyarnak a magyar a legnagyobb ellensége. A külföldi hatalmak is rángatnak bennünket, de saját magunk is utáljuk egymást !

A fiatalokat a demokrácia ígérete lázítja, a regnáló hatalmat pedig a mai putyini Oroszország csábítgatja, pénzeli, stb. !
A legrosszabb, hogy az egyik, a jelenlegi hatalomé, ami nyíltan ellenzi a demokráciát és a gyakorlatban mutatja be, hogy szarba se nézi a saját választóit !

Ennyit már a fiatalok is meg tudnak látni, nem kell ehhez más !

Tulajdonképpen az is érthetetlen, amit védeni próbálsz !
Vagy neked/nektek mindegy, mert ti jól jártok és a jelenlegi húsosfazék közelében vagytok ?

Mert így már érthető, hogy miért így írtok !

Azt is meg kellene ugyanis érteni, aki nem fér a vályúhoz. Ahhoz, hogy boldoguljunk, mindnyájan kellünk ugyanis. Ha másokat eltaposunk, akkor ne csodálkozzunk, ha tiltakoznak ellene és ehhez nem kell még MIHANCSIK se !

Valamikor volt egy jelszó : EURÓPÁBA, DE MINDAHÁNYAN !

Hát, ezen kellene munkálkodni !
Ha ezt látnánk, akkor a szocik és a liberálisok se tudnának semmit csinálni ! A keleti masírozás nem ezt sugallja, ugyanis !

bekerült 2014.11.22. 08:51:51

@ymel:

Persze, lehet így is értelmezni a dolgot, ha akarjuk.
Ez vonatkozik mindenkire !

Talán azt kellene megnézni, hogy ki milyen vargabetűket írt le már az eddigi cselekedetei során !

Nem a szövegelése számít, hanem amit tett.
Nézzük a miniszterelnököket.
Az Orbán elég szépen gyarapította a vagyonát, állítólag az első 5-ben már benne van. Tegyük hozzá, hogy eddig a pártján és a parlamenten kívül máshol nem tevékenykedett, állítólag ! Azaz a munka közelében se járt !

Az elődei fel se vették a fizetésüket, azt jótékony célokra adták. Az igaz, hogy már elégé megalapozták magukat a civil életben és megtehetik, hogy csak a politikának éljenek. Ettől függetlenül, mára már Mészáros Lőrincz is megelőzte őket a rangsorban, pedig ő csak az Orbán barátja.

De, ismerek olyan polgármestert, aki az eddigi tevékenysége folyamán, már 3 milliárdot szedett össze a polgármesterségével, pedig, nem is nagy településen tevékenykedik.

Mindezt csak azért írtam, hogy érzékeltessem, hogy ki milyen mentalitással teszi a dolgát, annyit is ér, Lázár Jani barátunk szerint.

Tudtommal Mihancsik, a galamussal, az éhhalál szélén billeg és örülne, ha a húsosfazék közelébe kerülhetne.

Szeretne falatozni ő is, talán így helyes a megállapításod. Elégedetlen, mint nagyon sokan, akik kimaradnak a bulikból !

Te mit tennél a helyében ?
Gondolom, morognál te is .

Én úgy látom, hogy amint írtam is, hogy az "EURÓPÁBA, DE MINDAHÁNYAN" elv sérült, de nem is kicsit.

Az igaz, hogy nem hagyunk senkit az út szélén, de csak azért, mert amikor seperjük az út szélét a közmunkásokkal, éhbérért, akkor az egyik felét az útra seperjük, a másik felét az árokba seperjük !
Aki az árokba kerül, az persze erősen tiltakozik, hogy nem erről volt szó !
Erre megkapja, hogy mocskos liberális és vége van a liberálbolsevik korszaknak !
Most illiberális rendszert építünk, ahol bizony az árokba is kell, hogy tartózkodjanak.

Kellenek az alattvalók !
Ne értsd félre, nekem mindegy minek neveznek, csak boldogulni tudjak és családot eltartani, nem pedig fázni és éhen halni.
Gondolom így van ezzel más is.

Igazad van, hogy megy a szarkeverés, mert az egész olyan, mint amikor egymást tülekedve akarnának kimászni a gödörből és az istennek nem akarnak nyugton maradni.

Persze van aki leszarja az egészet és itt hagyja az országot, csak az a baj, hogy itthon mégis maradnak jócskán azokból, akik elégedetlenkednek.
Pedig megérthetnék, hogy mindenki nem járhat jól !
Nem igaz ?

Így is lehet nézni a dolgokat !

ymel 2014.11.22. 09:38:30

@bekerült: szia!
Nekem nem az a bajom Mihancsikkal, hogy enni akar - ez normalis. A 'hogyan' akarok enni, ez a kerdes szamomra.

Nekem az a bajom, amit irtam mar, hogy azt mondja, hogy o a kozjo erdekeben beszel es ir, dolgozik. Holott a tuntetes mar csupan egy kesei bizonyiteka annak, hogy eppenhogy fogalma sem volt soha arrol, mit is kellene csinalni, mit kellene megcelozni ahhoz, hogy valoban a tomegek erdekeit tudja kepviselni. Szerintem 'csupan' ez maradt ki a munkassagabol. Ezert vagy alkalmatlan alapvetoen vagy cinikus volt es hazudott kozerdekre hivatkozva, mikozben mindig is csak a sajat gesztenye kapargatasa volt fontos. Sarkitok, ez ennel bonyolultabb nyilvan, de azert teszem, mert nem ertek egyet azzal, ahogyan kiosztja a tuntetoket.

susu64 2014.11.22. 10:43:18

Márai írja, 1967 - ben, az USA - ban:

"De nem jó itt lenni ezek között...Mert idemásztak és itt vannak. A "szabadság" ürügyével másznak, tüntetnek, ocsmányan rágalmaznak, mindent bekoszolnak és mindent bomlasztanak. Ugyanazok, mindig ugyanazok. A New York Times, a rádiók és a televíziók "szakértői". a különféle "szabadságvédő" egyesületek utcai tüntetői, szakállas, plakátokat hordozó csőcselék. Az egyoldalú pacifisták, akik a béke követelésével csak az egyik fél kezéből akarják kicsavarni a fegyvert."

Kicsit később:
"..a progresszív liberális értelmiség megmagyarázta a CIA hivatalnokainak, hogy a Nagy Dialógust a kommunistákkal csak ők folytathatják, mert aki 2antikommunista" az mind fasiszta (ez a címke kötelező, mindenkire ráragasztják)...A CIA, aztán az amerikai hivatalosság elfogadta a progresszív liberálisokat, mint a Nagy Dialógus egyedül hivatott szószólóit, és a CIA számlálatlanul tömte ezekbe a csipás, szarukeretes, nem-antikommunista haladókba a pénzt: 1 milliót az ujságírók szakszervezetébe, milliókat a baloldali diákszervezetekbe, a Free Europe-be...,mindenféle baloldali kongresszusba, összejövetelbe...Az "értelmiség" szerepét az úgynevezett hidegháborúban még nem tisztázták teljesen: ez a fajzat veszedelmesebb, mint a kommunisták, akik legalább látható ellenfelek."

Mintha mindez ma lenne. Igy került össze a valamikori kommunista értelmiség a mai SZDSZ féle liberálisokkal (Galamus) - ez a felforgatás magasiskolája. Közben természetesen nem védve a mostani kormányzat védhetetlen húzásait.

ymel 2014.11.22. 14:56:28

@susu64: ez komolyan hangzik Maraitol. De nem talaltam az idezet forrasat a neten, van linked? koszi

susu64 2014.11.24. 06:32:36

@ymel: Könyvből másoltam ki, Márai: A teljes napló, 1967-1969. 18 -19. és 38-39. oldal.

bekerült 2014.11.24. 22:26:16

@ymel:

Az, hogy elfogult vagy a Mihancsikkal szemben, azt gondoltam.
Ez határozza meg a gondolatmenetedet és erre fűzöd fel a mondanivalódat.

Én semleges vagyok és nem fűződik érdekem ahhoz, hogy rosszat mondjak bárkiről.

A tüntetések és a fiatalok kiállása érthető, viszont azt nem nagyon tudom felfogni, hogy nekik miért mindegy, hogy kiről van szó, el szeretnék tüntetni az egész bagázst.

Valaki mondja már meg nekik, hogy ezt a FIDESZ is megpróbálta már és lám mi lett belőle, ők is a korpa közé keveredtek és megette őket a kismalac.
Most annyival nehezebb, hogy a FIDESZT is el kellene takarítani.
Tessék választani !

A kérdés, hogy mi lesz azután, ha mindenkit elzavarnak ?

Az SZDSZ-t én is igen károsnak tartottam, meg is szüntették magukat.
A szellemüket azonban nem lehet megszüntetni olyan könnyen, mert sokszor nem azzal volt a gond, amit hirdettek, hanem amit tettek.
Mint a mai FIDESZ esetében.

És úgy általában a politika esetében is.
Mert könnyű hirdetni a sok jót és tisztességet, de amikor a hatalomban kell a megvalósítást végezni, kiderül, hogy ez nem is olyan könnyű.
Pláne ha azt nézzük, hogy mások dolgai felett is vállalni kell a felelősséget !

Nehéz itt igazságot tenni és a fiatalok, majd a saját kárukon fognak rájönni arra, hogy el muszáj választani az ocsút a búzától, mert különben be lehet csukni a boltot !
Meg kellene tanulni különbséget tenni az egyes emberek között és felismerni a csalókat.
Orbán már egy jó párszor átvert mindenkit és mégis sokan hisznek neki.
Miért ?
Mert aki nekünk nem tetszik, azt lehúzzuk a listán, míg akit szeretünk, annak mindent megbocsátunk, tehet bármit !
Talán gondolkodni is kellene néha.

ymel 2014.11.25. 03:49:19

@bekerült: Szia, teljesen igazad van, ha elfogultsagot feltetelezel. A helyzet azonban az, hogy csak 'elfogultsagok' leteznek - meg sajat 'semleges' ondefiniciod eseteben is.
Nagyon sok bolcselet foglalkozik az un. 'targyilagossagok' mogott rejlo elfogultsagokkal.
Mihancsik ugyanugy elfogult, ahogy barki mas. Most azonban, hogy elegge bena helyzetben vannak, sokkal jobban kilog a lolab, sokan elvesztik a megszokott 'targyilagos' beszedhelyzetuket, es az onkontrollt el-elvesztve rikoltoznak a sullyedo hajorol - s nehanyan kozuluk rossz kapitanykent elsonek tavoznak rola.

Ok, ez nem a hosok kora, amikor buszken sullyednek el a legyozott eszmeikkel egyutt a nagyok - mi sem vagyunk ilyenek, szoval ne varjuk el mastol se. De azt igen, hogy fogja vissza magat.

Abban is fontos igenyed, hogy fel kell ismerni a csalokat. Ugyanakkor hozzafuzted a vegso tapasztalatod: szeretunk vkit, hat megbocsatunk neki.
A lebukott szektavezetokkel is igy bannak a hiveik, vannak errol tanulmanyok.

ymel 2014.11.25. 03:51:28

@susu64: koszi. kar, hogy ennyire fontos sorok nincsenek az interneten..
Talan sok arcnak nem erdeke. Ha van blogod, siman kozolhetned, idezhetned ezeket tole, nagyon 'koz'hasznos tett lenne toled!

bekerült 2014.11.25. 08:42:54

@ymel:
Kedves ymel !

Azt hiszem neked is az a problémád, mint amit leírtam az előző hozzászólásomban.
Az elfogultságod nem enged tisztán látni és itt az elfogultság mértéke a döntő !
Az rendben van, hogy mindenki a saját nézőkéjén keresztül nézi a világot és ebből a szempontból elfogult kissé. Ez természetes és nem is lehet másként. Az
azonban, hogy nem is törekszünk tárgyilagos lenni, hanem büszkén valljuk az elfogultságunkat, nem szokott jóra vezetni.
Csak gondolj bele, hogy mi van, ha mindenki ezt teszi.
Így is szét vagyunk szabdalva, akkor meg aztán teljesen szét lennénk.
A FIDESZ tábor jelenleg tele van elfogult emberekkel, ki ezért, ki azért.
Azok akik kevésbé elfogultak, lassan kezdenek világosan látni és rájönnek, hogy ez nem vezet sehová, mert csak fokozza az ellentéteket. Nő az elégedetlenek tábora.

A gondot ott látom, hogy a politika nem lehet más, mint a hazugságok vására.
Minden párt igyekszik a választók kedvében járni a szavazatok megszerzése érdekében. Ígérgeti, azt amit a választók szeretnének hallani, Amikor pedig a hatalomba kerül ez által, akkor meg teszi azt, amit megtehet.
Ez a "megtehet", mondjuk lehet a saját zsebek tömködése is, az ami most folyik, de lehet egy egészen új rendszer kiépítése is,. amire pedig nem is kapott felhatalmazást senkitől.

Azt mondod, hogy elég béna helyzetben vannak a MIHANCSIKÉK. Szerintem meg azok vannak béna helyzetben, akik nem tudják, hogy mit kellene tenniök, mert képtelenek tisztán látni.
Mihancsik tudja mit akar, még, ha nincs is eszköz a kezében semmire. Arra is elég okos, hogy tudja, hogy mit lehet tenni bizonyos esetekben.

Na, ezt nem látom sok esetben a fiataloknál.
Van itt egy olyan kitalált sugallat, hogy az egész bagázst el kell küldeni a "picsába".
Hát, ezt pl. nem tudom elképzelni, mivel mint ahogy írtam, a szellemiségük, az megmarad.
A politika természetét nem olyan könnyű megváltoztatni.
Aki ma alul van, holnap felülre kerül és így értelmezhetetlen az a gondolatod, hogy a süllyedő hajó elviszi őket örökre.
A FIDESZ példáján próbáltam érzékeltetni, hogy a mai fiatalok is meg fognak változni, amint a politika bugyraiba keverednek. A ma még tiszták, holnapra már a legkörmönfontabbak lehetnek.
Jobb, ha ezt is számításba veszitek, mert előbb utóbb ti is szektát fogtok vezetni, vagy a szekta tagjai lesztek.

Persze úgy könnyű lenne, ha lehetne varázsszóra elküldeni azokat, akik nem tetszenek nekünk.
"Fogják vissza magukat" írod.
Hát, nem fogják és lesznek, akik őket fogják követni. Már a tüntetéseken is ott voltak az ő követőik is, velük egészült ki a létszám.

Nekem úgy tűnik, hogy egy kicsit túlzóak az elvárásaitok, de hát, ebből lehet engedni.

A félelem, viszont ott jön a felszínre, hogy a látszólagos "minden politikus elzavarása" mögött, nagyon is tudatos lépések vannak.

Az, hogy egyesek simán megúszhassák az elkövetett hülyeségeiket.
Igen, a mai regnálók úgy tudnak kimenekülni, ha összemossák őket a többivel.
Ismerős húzás ez és felismerhető szándékot takar.

Ehhez azért nem kellene asszisztálni !
Egyébként benneteket küldenek el nagyon hamar, hűvösebb éghajlatra, mert a lóláb itt is előbújik előbb, utóbb.

ymel 2015.03.20. 11:39:13

@bekerült: Kedves "Bekerült", bocs a kései válaszért. Az utóbbi bejegyzésem szép példa az elfogultságra. Nyilván én is az vagyok, hisz ez egyszerűen kivédhetetlen. De azért tanulságos bekukkantanod ebbe a bejegyzésbe: viccesviet.blog.hu/2015/03/20/nem_a_jobboldal_miatt_mennek_kulfoldre_a_nepek_hanem_mert_van_baloldal_is
süti beállítások módosítása