Mi látszik Délkelet-Ázsiából?

FERDE SZEMMEL

FERDE SZEMMEL

Nem a jobboldal miatt mennek külföldre a népek - hanem mert van baloldal is

2015. március 16. - ymel

Egy nagyjábók közszereplőnek nevezhető, teliszájjal 'régi' balos  ismerős az alábbit posztolta a fb-oldalára:

"Az Mtv-ben nőttem fel. Szó szerint. Apám ott volt hangmérnök majd negyven évig. A negyedik emeleti hang-osztály volt a második otthonom. Meg a Tvovi, meg a tv-üdülő Lillafüreden, meg a Dongó örs kalandjai, később meg a Kultúrház. Amikor az öreg hangmérnök úgy köszöntött a stúdióban, hogy emlékszel, az én nyakamban ültél hat éves korodban azon a bizonyos forgatáson? Aztán mire a Szabadság térről el kellett menni a Kunigunda utcai hodályba, már semmi nem volt a régi. Már szivárogtak be az új nyaloncok, szép fokozatosan vették át a munkánkat és tornázták le a színvonalat idáig. Nincs ebben semmi meglepő. Majd mikor ezek elmennek, szépen visszamegyünk és csinálunk megint egy valódi köztévét. Mert úgyis elmennek."

Hát ezt azért kommenteltem volna némi kiegészítéssel:

"Az MTV-ben volt mindenféle figura. Volt kiváló operatőr, féltékeny vágó, buta dokumentumfilmes és félművelt, de ahhoz képest elég nagyképű figura, pl a Csaszi. Ezenkívül pozícióban volt ott még sok oda nem való, valóban siralmas intelligenciával rendelkező, de arrogánsan és gerinctelen módon vezetgető akarnok. 
Amikor a kétezres években nem akartak leszakadni a Beta analóg vágásról, és sírtak, hogy nincs pénz - no hát ott a valódi ok az volt, hogy az oda berozsdásodott arcok tanulni már nem akartak vagy nem értették a számítógépet, de az állásukat meg akarták tartani. 
Voltak jó munkatársak is, de én többnyire félművelt seggfejjel találkoztam ott 2 év alatt. Az épület akkori állaga jól jellemezte a szellemi és szakmai színvonalat. Én nem álmodoznék - nem volt az jobb, mint a mostani, csak több idejük volt tanulni. Ezek is jók lehetnek, ha lesz ott 20-30 évük. 
Gondolj a Barátok köztre pl - a szemed előtt tanultak meg forgatókönyvet írni meg színészkedni - sokszor a mi pénzünkből."

De az illető 2 percet hagyott csak a kommentnek, amíg elolvasta kábé, aztán a kukába küldte, üzenvén, hogy (ő a kék, én a fekete): 

  • Ez az en sztorim es az en velemenyem. Jogom van megorizni annak ami

  • valoban. jogod van elfogultnak lenni es maszatolni. Csak ez igy nem segit a megertesben

  • Nem is kell. Aki tudja mirol beszelek ert. A tobbi nem erdekel

  • ezert jo, hogy nem vagy donteshozo - mert ezek szerint toled ugyanugy felne sok ember, mint ezektol a szarhaziaktol

  • Nem is akarok az lenni
  •  de mivel majdnem kozszereplo vagy, igy zavarod a tiszta vetelt

  • Akkkor kapcsolj el

  • attol meg sok embernek manipulalod a gondolkodasat :) es ezt nem tartom tisztessegesnek. hogy mutatod meg, hogy kulonb vagy ezeknel?

  • Aki ismer tudja. A tobbi nem erdekel

  • sajnalom. a rovid 'ervelesed' is epp a kormanykommunikaciobol osmeros. hehe  te tanultal valamit a 'kozteverol'? Ugye tudod, hogy ilyen soha nem letezett, mint ahogy dokfilm sem, mivel ugyanugy fiktiv kategoria, mint a sci fi. Nem hiszem el, hogy nem ragtal at par posztmodern elmeletet ezekkel kapcsolatban. De nem is kellene valojaban. Minek hitegetni 'koztevevel' az embereket?

 

Elnézést a gépelési hibákért odafent, nem akartam belenyúlni az eredeti kis 'párbeszédbe'.  

Miért tartottam ezt érdemesnek megosztani? Mert az illető közszereplőként írt egy nyilvános posztot, amire érkezhetnek kommentek. Viszont ezek szerint nem kell durván trollkodni, cigányozni, zsidózni, bevándorlózni stb.: a közép felé igazító kommenteket sem viseli el a tévés közszereplő. És ő szeretne (ismét!!) közmédiát csinálni, ami jobb és igazságosabb a mostaninál. Mint amilyen régen volt? Khm - tollas a hátam?

A legfaramucibb mozzanata azonban az egész kis, jelentéktelen sztorinak a következő:

Aki közmédiáról beszél, aki közmédiát akar csinálni, az 

1. Vagy reménytelenül ostoba és nem való az médiaszereplésre, hiszen nem tanulta meg az idevonatkozó, legalapvetőbb 'posztmodern' társadalomfilozófiai leckéket - tehát alkalmatlan

2. Tudja, hogy "közmédia" mint olyan soha nem létezett, de saját érdekei miatt csúsztat, visszatartja a tudást, vagyis hülyének nézi legalábbis egy részét annak a szerencsétlen és gyanútlan közönségnek, amelyik őt nézi és hallgatja - tehát alkalmatlan

Ahogyan választási ígérgetések miatt ugyanilyen gyanúba keverhető sok közismert politikus (médiaszereplő).

lyotard_a_posztmodern.jpg 

Aki nem foglalkozott soha a 'közmédia' fogalmával, jelenségével, annak talán érdemes megrágnia azt tényt, hogy csak különböző nézőpontok vannak - ahogy végtelen számú helyre leteheted a kamerád, hogy ugyanazt az eseményt rögzítsd. A másik egyszerűen észlelhető jelenség magunk körül, hogy mindenféle szubkultúrába ütközünk: a korábban 'egyedül' üdvös ún. 'magaskultúra' mellé mindig odaengedtek bizonyos szubkutúrákat (gondoljunk pl. a Repülj pávára vagy a Sebő Ferenc műsorára) - de nem az összeset (mivel ezek számlálása önmagában nonszensz lenne). 

Fenti posztjában az ismerősöm vajon hogyan lett - szövegéből kikövetkeztethetően - jobb médiaszereplő, mint azok, akiket kritizál? Hát úgy, hogy apukája odavitte gyerekkorában és megtanította - a mi pénzünkön -, hogyan kell belenézni a kamerába meg hogy mi fontosat is csinál a mikrofonkábel felgombolyító - merthogy a legképtelenebb apró feladatokhoz is sokszor benyomtak valami ingyenélő rokont azok 'a jó régi tévések'. Azt írja, "már szivárogtak be az új nyaloncok" - annyira óvatlanul oktalan ez a médiaszáj, hogy közben meg büszkén osztja meg saját, (nyilván felsőbbrendű) "beszivárgásának" igaz történetét: apuci bevitte. Hát persze.  

Ha neki is volt ott jópár éve kitanulni ezt-azt, akkor milyen alapon vitatná el ezt mástól? Nem látok én itt egyebet a bagoly mondja verébre, hogy nagyfejű típusú féltékenységnél. Ezt a dominanciaharcot beborítani a 'demokrácia hiányáról' való örökös sipítozással, közben pedig tanúságtételét adni a mienkétől eltérő vélemények sietős cenzúrázásának nem más, csupán a jól ismert és egyre agresszívebb képmutatás. Amire az öreg és örökös kívülálló Matula bácsi azt mondaná: ezek a jómadarak megérdemlik egymást. 

 

tractatus-logico-philosophicus-ludwig-wittgenstein-paperback-cover-art1.jpeg

Mégegyszer: nem létezik olyan, hogy közmédia. Csak bizonyos érdekek mentén való műsorszerkesztés létezik, mert azon túl, hogy mindannyian eszünk, alszunk, szeretkezünk, szükségünket végezzük - mindannyian megszámlálhatatlan egyéb csoportba és érdekszférába tartozunk.  

Ja igen, utólag üzenem ismét a 'kollegáknak': a dokumentumfilm ugyanolyan fikciós kategória, mint a tudományos-fantasztikus film. Ha ezt valaki nem fogja fel ésszel vagy cinikusan elhallgatja, az nem méltó médiaszereplői posztra - a kábeldob-segédfeltekerőire sem. 

A bejegyzés trackback címe:

https://viccesviet.blog.hu/api/trackback/id/tr317274377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bekerült 2015.03.20. 18:04:29

Kedves ymel !

El nem tudtam képzelni, hogy mire fel kellene most válaszolnom. Az eredeti kommentemre már nem is emlékszem.

Amit itt elolvastam a szövegedből, azzal nagyrészt egyet tudok érteni.
Tényleg voltak régen is mindenfélék, ezt tanúsíthatom és akkor se értett mindenki a munkájához.
Ott is szükség volt megfelelő kapcsolatokra, ha boldogulni akartál, mint most is. Írhatnám azt is, hogy most kell csak igazán !

Az is igaz, hogy a szakértelem is változik és aki nem tudja a lépést tartani, annak bizony gyorsan elavul a tudása és mehet isten hírével.

Azt is írhatnám, hogy ezek a dolgok nem oldal függők, hanem inkább generáció függők. A régi tudás is tudás, csak egyre kevesebbet lehet belőle hasznosítani, az új tudás is tudás, csak még hiányzik belőle a tapasztalat, amely az élethez, vagyis a gyakorlathoz kapcsolja.

Arra a kérdésre, hogy ki miatt mennek külföldre a népek ? Úgy gondolom, hogy mindig az aktuális hatalmon lévők miatt.

Mert nem tudtak elég vonzó gazdaságot, társadalmi létet kialakítani, hogy itthon maradjanak, de inkább, hogy kevesebben vándoroljanak ki.
Az is érthető, hogy a kiválókat elszipkázzák a gazdag országok és ez ellen nem tudunk tenni semmit, csak megpróbálhatjuk pótolni őket Erdélyből, Ukrajnából, stb.

A Jobboldal jelenlegi hibája, szerintem, hogy elment szélsőségbe és nem óhajtanak a demokráciával bíbelődni. A jobboldalon nincs demokratikus párt és ezt nem is engedik meg.
Ez nem lenne baj, csak akkor minek volt a rendszerváltás ?
Minek léptünk be az EU-ba ?
Demokráciát hirdetnek, miközben a gyakorlatban eszük ágában sincs ezt a hatalomban gyakorolni.
Majd, ha ellenzékben lesznek, akkor fogják megint igényelni és követelni !

A baloldal se sokkal különb.
Talán a MOMA, az Együtt-PM, a DK közelít a demokratikusa értékekhez, a többi nagyon óvatosan bánik ezzel a kérdéssel.

Az az igazság, hogy a demokrácia igen macerás dolog és nem ad teret a saját értékek kizárólagos képviseletére, mindig tolerálni kell és figyelembe venni a mások igényeit is.
Ha valaki a hatalomba kerül, akkor döbben rá, hogy ez bizony nagyon rázós helyzet és előbb utóbb bele is lehet bukni.
Ha csintalankodásra adják a fejüket, akkor pedig még a börtön is kinézhet.

Egy biztos, hogy a pávatánc nem fog örökké menni, mert kiismerik és jön a bukfenc.
Egy demokratikus közösségben nem lehet kilógni a sorból, csak ki lehet lépni!
Előbb utób dönteni is kell az EU-ról is.

A saját sorsunk a jobboldal kezében van.
Tőlük függ, hogy mikor ismerik fel hogy a létük függ attól, hogy a demokratikus értékeket a magukévá tegyék. Ne csak szavakban, hanem tettekben is.
Ha úgy döntenek, hogy nincs erre szükségük, akkor az EU-ból is ki fogunk kerülni.
A baloldal önmagában kevés a demokrácia kiépítéséhez, pláne egy ilyen MSZP-vel.
Mert ők se különbek sokkal a FIDESZTŐl.
A hatalmon ők is könnyen elfeledkeztek a feladataikról és még most is páva táncolnak, hogy ha az érdekük azt kívánja.

Nagyon nagy szükség lenne az országnak egy valódi demokratikus jobboldali pártra.
Ekkor látszana igazán meg, hogy mennyire szélsőségesek a jelenlegi jobboldali pártok.

Hát, kb. ennyit tudok válaszolni, remélem érthető voltam.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.21. 11:27:07

Most hallom, hogy a Gyurcsányt meg a Bajnait kitiltották az Orosz Föderáció területéről :)))

Na és a Gréczy Zsóti? A Vadai Ági? A Drogos Juhász? A Jávor Beni? A Szabó Timcsi?

Ők beléphetnek még Oroszország területére?

:DDDDDD

Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül 2015.03.21. 11:42:33

@beszélő majom:

A lényeg az, hogy Orbán leszopta Putyin farkát hogy az ügynökaktáit továbbra is zárolja Moszkva. És annyira jól bomlaszt a felcsúti parasztvezér az EU ellen, hogy még dísz-SZKP tagkönyvet is kapott Putyin gazdijától.

nemecsekerno_007 2015.03.21. 11:43:20

Igen, így működik az egész ország. A jól fizető állásokat EU pénzosztós állásokat megtöltik a hasonló emberek, a vállalkozások is nagyjából ilyen gondolkodásuakkal vannak tele, nyílván tisztelet a kivételnek. 2020 után, mikor elapad az EU-s pénz ezeknek kéne megtermelni azt amit addig az Eu-tól kaptunk. Szerintetek?! Ez van az állami hivatalokban, egyetemeken etc.... Jó kis Kádár-rendszerből örökölt kontraszelekció.
"... és a színvak feleségeddel rendeztettem be az irodámat..."
Dzsentlemanus - Eddie Murphy
A legnagyobb tragédia, hogy nem az ilyen dolgokról beszélnek a médiában és nem erről beszélnek az emberek. Hanem orbitális faszságokról. Nyílván ez is a kontraproduktív gondolkodási sémákból ered.

Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül 2015.03.21. 11:44:29

A kommenthez meg annyit, hogy ez a szép, ahogy a balos gecik protestálnak a fideszes gecik ellen.
Közben mindkét banda teljesen tönkrevágta az országot, mindent kilopott amit csak lehetett.

nemecsekerno_007 2015.03.21. 11:44:43

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül:

Hát biztos, hogy ez itt a lényeg :D

Az a baj, hogy nem látjátok "orbántól az erdőt..." :)

Sexual Harassment Panda 2015.03.21. 11:47:15

"Nem a jobboldal miatt mennek külföldre a nèpek"
Hanem a jobbik miatt.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.21. 12:08:54

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül:

Na jó, ezen nem fogok veled vitatkozni, hogy miért nem értek veled egyet :)

De a Bajnaitokat, meg a Gyurcsányotokat a hírek szerint kitiltották az Orosz Föderáció területéről :)))

Nagyon égő :)

jotekony koc 2015.03.21. 12:10:03

A baloldal miatt mennek külföldre a népek?

Akkor mind egy szálig hülyék.

WilburSmith 2015.03.21. 12:18:52

@beszélő majom: Nehéz elhinni, hogy a Gyurcsányt kitiltották volna. Putyin nagy bratyihaverja. Gyurcsány még az igazi őskomcsi érához kötődik, neki nem kell jog oroszországba belépni, hisz ő egy azzal. Neki saját orosz menyország jár még halála után is.

Bakacsin 2015.03.21. 12:19:01

Naná, hogy nem a jobboldal matt. Olyan uyanis nincs nálunk, csak olyan szarháziak, akik annak hazudják magukat.
Ebben az országban csak baloldal létezik, illetve 1-2 kis párt található a klasszikus jobb-bal skála közepe táján.

lavór 2015.03.21. 12:25:28

Jobboldal, baloldal miatt... Fenéket! Megélhetési kivándorlók.

Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül 2015.03.21. 12:30:53

@beszélő majom: "De a Bajnaitokat, meg a Gyurcsányotokat a hírek szerint kitiltották az Orosz Föderáció területéről "

A te Bajnaidat meg Gyurcsányodatr kedves fidióta. Tudod droidka, nem mindenki olyan hülye mint te, vannak olyanok is, akik nem rabszolgái egyik féleszü diktátornak sem, és mind a te Orbán gecidet mind a mások Gyurcsány gecijét ugyanúgy utálják.

tommygun 2015.03.21. 12:56:32

most akkor mi van???

Tudományos libsizmus 2015.03.21. 13:03:57

1990. ősze óta minden taxist szívből utálok. Rájuk fér egy uberes szívatás.

Szelid sunmalac 2015.03.21. 13:23:55

@beszélő majom: Tegyuk fel, hogy igy van. Vetitsuk ezt ki mondjuk a szavazoikra is. Tegyuk fel, hogy Gyurcsany osszes szavazojat kitiltjak Oroszorszagbol es a teljes erdekszferajabol (Gruzia, Uzbegisztan, Kzahsztan, Krim stb.) Tegyuk fel, hogy Orban osszes szavazojat kitiltjak az USA osszes erdekszferajabol/szovetsegeseitol (USA, EU, Svajc stb.)
Na, szerinted melyik fajobb, melyikkel jarunk szarabbul?
Hulye

2015.03.21. 14:23:16

"Aki közmédiáról beszél, aki közmédiát akar csinálni, az

1. Vagy reménytelenül ostoba és nem való az médiaszereplésre, hiszen nem tanulta meg az idevonatkozó, legalapvetőbb 'posztmodern' társadalomfilozófiai leckéket - tehát alkalmatlan

2. Tudja, hogy "közmédia" mint olyan soha nem létezett, de saját érdekei miatt csúsztat, visszatartja a tudást, vagyis hülyének nézi legalábbis egy részét annak a szerencsétlen és gyanútlan közönségnek, amelyik őt nézi és hallgatja - tehát alkalmatlan"

vs.

"Nincs ebben semmi meglepő. Majd mikor ezek elmennek, szépen visszamegyünk és csinálunk megint egy valódi köztévét."

Mr. Waszabi 2015.03.21. 14:32:27

Az agymosásnak rég látott módszerei éledtek újjá Orbán alatt. Erről kár vol na vitát nyitni - Virág elvtárs szavaival élve, és ezzel elmondtam a lényeget. Majdnem feudalista szinten van ma országunkban a gondolkodás saját magáról. Ez elmond mindent. A gazdasági siker, illetve annak totális hiánya, valamint a gondolkodásbeli problémák összefüggnek. Aki nem gondolkodik, vagy rosszul, az annyit képes reálizálni a valóság talaján, nem többet. Ezért van az, hogy ma itt dicsőségmenet kíséri a 3. hitelmninősítő is felminősítette országunkat bóvliba - bóvli minuszról. Hülyének lenni alapvető emberi jog -de ezzel itt túl sokan éltek vissza túl sokáig. Nincs hát mind csodálkozni, amikor az ország és vezetése megkapja rendre az idióta jelzőt - persze diszkrétebben fogalmazva. A lényeg végül is ugyanaz.

wazzed 2015.03.21. 14:48:02

Na, az ilyen ymel féle fizetett megmondók miatt vándorol ki az ország értelmesebbje.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.21. 14:49:22

@WilburSmith:

"Nehéz elhinni, hogy a Gyurcsányt kitiltották volna."

Nem nagy a választék, nem lehet a tömegben ártatlan képpel elvegyülni :)

Antall már nem él.
Boross nem zavar vizet.
Horn már nem él.
Medgyesi nem zavar vizet.

Maradnak:

Gyurcsány
Bajnai

Boka1 2015.03.21. 14:56:04

Ami ( magyar) állami, az szar! Ami meg nemzeti, az fos. Ez ellen nem tiltakozni kell, hanem elfogadni és poénokat gyártani, hiszen az állami intézmények épületei nem tehetnek arról, hogy kik dolgoznak bennük.

nemecsekerno_007 2015.03.21. 15:19:16

@Sexual Harassment Panda:

Ha eltűnik a Jobbik akkor visszajössz?
Esetleg a többiek is?

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2015.03.21. 15:35:14

Emberek !

A Hócipő szerint is baszódjon meg a népszava...

Olvasd az url-t és ellenőrizd !

Iszonyat mi van itt:

hocipo.hu/content/view/15677_baszodjon_meg_a_nepszava

Blogger Géza 2015.03.21. 15:36:33

@nemecsekerno_007: Már mi a haláért apadna el az EU-s pénz? Amúgy sem szabad azt túlmisztifikálni, mindössze a magyar GDP kb 3%-áról van szó. Ha most a te fizetésedet csökkentenek 3%-kal, nyilván túlélnéd.

Blogger Géza 2015.03.21. 15:40:07

@Szelid sunmalac: Az aláírásod jó, mert senki nem beszélt választópolgárok kitiltásról, és elég abszurd lenne az EU-ból kitiltani bármiféle magyart, hiszen benne vagyunk az EU-ban, magunkból magunkat elég nehéz lenne kitiltani. :)

nemecsekerno_007 2015.03.21. 16:02:35

@Blogger Géza:

1045 Mrd Ft/év, azért az nem annyira kicsi. De igazából nem ez a gond. Most az ország fizetési mérlege átfordult pozitívba az utóbb 4-5 évben, ami azt jelenti, hogy többet exportálunk mint importálunk vagyis tőke halmozódik fel. Emellett a külső finanszírozási igényünk csökken vagyis nem kell külföldi hitelt felvenni. A kérdés az, hogy az EU-s pénzeket mire fordítjuk és az a fizetési mérlegünket javítja v. rontja. Mert ha olyan dolgokra költjük aminek a működtetése 4-5 év múlva sokba fog kerülni akkor az szívás. De ezt most itt egy blogban nehéz kifejteni. :)

Blogger Géza 2015.03.21. 16:07:18

@nemecsekerno_007: Ugyan minek a működtetése kerülne olyan marha sokba? A letérkövezett főtereké? Az állami támogatásokból végrehajtott magánvállalati beruházásoké? (Amit majd a magánvállalatok fognak működtetni persze.) Ez felesleges riogatás.

nemecsekerno_007 2015.03.21. 16:15:09

@Blogger Géza:

Ezt nem riogatásnak szánom, csak lehetne gondolkozni azon vajon mit tudunk eladni külföldön. A főtér akkor ér valamit ha külföldről is jönnek turisták. A magánvállalat meg akkor ér valamit ha nem belső piacra épít. De ezt így hosszadalmas lenne elmagyarázni.

Blogger Géza 2015.03.21. 17:05:07

@nemecsekerno_007: S mivel az elmúlt 5 évben dinamikusan nőtt az exportunk, nem kell attól tartani, hogy eladhatatlan termékeket gyártanánk.

Netuddki. 2015.03.21. 17:32:39

"Gondolj a Barátok köztre pl - a szemed előtt tanultak meg forgatókönyvet írni meg színészkedni - sokszor a mi pénzünkből."

Rágondoltam. A retekklub mióta készíti ezt a sorozatot közpénzből?

Netuddki. 2015.03.21. 17:39:33

@beszélő majom: "De a Bajnaitokat, meg a Gyurcsányotokat a hírek szerint kitiltották az Orosz Föderáció területéről :)))

Nagyon égő :)"

A bajnai meg a gyurcsány az a tiétek tolvaj fideszesek! Ha nem lennének kire kennétek a szarotokat?
Mellesleg qrvára nem érdekel a gyurcsányt honnan tiltják ki. Ha bűncselekményt követett el akkor csukjátok le baszki! Pillanatnyilag nem a gyurcsány kezeli a közpénzt. Engem az érdekel, hogy akik MOST vannak 2/2.99-os "hatalmon" és szórják az adónkat mindenféle hülyeségekre meg haveroknak, na, azokat miért tiltogatják ki más országokból? Még mindig nem kaptunk rá választ. Balfasz fideszesek, fideszes balfaszok!

Netuddki. 2015.03.21. 17:41:00

@Blogger Géza: Melyik dimenzióban csinálják a fidesznél (századvégnél) a statisztikákat?

Blogger Géza 2015.03.21. 18:10:30

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: Nem tudok róla, hogy a Fidesznél statisztikákat csinálnának. A statisztikákat a KSH-nál csinálják, az európai standardoknak megfelelően.

Beteges dolog a valóság tagadása, ha nem felel meg az elképzeléseidnek...

♔bаtyu♔ 2015.03.21. 18:12:05

Nem nyert a Gyurcsány, gyorsan kiment külföldre. Kibaszottul hihető. Aztán ha Gyurcsányék visszajönnek ő is visszajön felveszik és csinálnak egy jó TV-t. Na ez még hihetőbb:))))

Szelid sunmalac 2015.03.21. 18:12:58

@Blogger Géza: Mint irtam, "tegyuk fel". Persze toled nem varok erto olvasast kis funcionalis analfabetam. A gondolatmenet gondolatserkento akart lenni, de toled ezt sem varom el.

♔bаtyu♔ 2015.03.21. 18:13:42

Amúgy meg jó a poszt, teljesen igazad van.

Blogger Géza 2015.03.21. 18:13:51

@Szelid sunmalac: De miért tegyünk fel totális hülyeségeket? Semmi értelme.

Blogger Géza 2015.03.21. 18:15:09

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: Amúgy a Századvég gazdasági előrejelzései (ami nem statisztika, ugye) sokkal pontosabbak, mint pl. a GKI-é.

ymel 2015.03.22. 08:40:52

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: igaz, az en peldam csak azt mutatta, milyen az, ha protekcios benagyerekek elotted tanulnak szineszkedni. Csak attetelesen a mi penzunkbol :)
süti beállítások módosítása